23. WPC u Londonu

izvor: "FENIKS" br. 511, 07.08.2014.

napisao: Pero Galogaža (gl. urednik)

 


U nedjelju 10. kolovoza putujem Ryanairom s Krka u London. Nikad tužniji, jer po prvi put Hrvatska neće imati ekipu na 23. WPC-u. Očito je recesija pokosila i ove naše enigmatske vode. Točnije, imat ćemo sudoku tim na 9. WSC-u koji će sačinjavati četiri naša najbolja (muška) natjecatelja. Predvodit će ih Goran Vodopija, a s njim će naše boje još braniti zagrebački trojac: Mario Živković, Dino Janković i Mladen Meštrović. Meštrovićeva kćerkica Magda nastupit će još u pojedinačnoj konkurenciji, a ja ću kao i obično biti kapetan. Na ovom SP-u očekuje se nastup preko trideset država, a mi se nadamo poretku između 15. i 20. mjesta. Sudoku traje dva dana i završava u utorak. Svi osim Gorana i mene nakon toga putuju kući. Goran će se ponovo pokušati izboriti za pojedinačno finale na WPC, a ja ću učiti engleski na Kongresu. Tko zna, možda Goran bez ostatka ekipe koji ga je do sada samo dekoncentrirao ostvari svoj najbolji rezultat. Kako kaže ona pjesma: “Srce moje lažem sebi, bolje kad sam sam”.


Zadatke koje će u Londonu rješavati najbolji svjetski odgonetači, imat ćete prilike konzumirati i vi dragi feniksovci u idućem razdoblju (cijelu godinu, jer toga sada ima jako puno). Možda nađemo nekog genijalca u Hrvata koji će nastupiti već dogodine u Bugarskoj (oni su jedini kandidat za sljedeći Championship).


Još da nađemo sponzora…

4 komentara

Komentariši